Zapraszamy do współpracy placówki publiczne, takie jak szkoły i przedszkola, urzędy gmin i miast, organizacje pozarządowe finansowane ze środków publicznych i inne instytucje budżetowe i samorządowe a także fundacje.
Faktury z odroczonym terminem płatności
Dla instytucji publicznych wystawiamy faktury z 14-dniowym terminem płatności.
Na fakturze możemy umieścić innego nabywcę i odbiorcę – wystarczy wpisać odpowiednie dane w sekcji „Uwagi do zamówienia” podczas składania zamówienia.
Jak złożyć zamówienie?
- Dodaj wybrane produkty do koszyka.
- W formularzu zamówienia wybierz metodę płatności „Przelew tradycyjny”.
- W sekcji „Uwagi do zamówienia” wpisz informacje, które mają znaleźć się na fakturze (np. dane nabywcy, odbiorcy i inne jeśli są potrzebne).
- Po złożeniu zamówienia wyślemy potwierdzenie e-mailem, a faktura zostanie wystawiona zgodnie z podanymi danymi.
Czas realizacji
Zamówienia instytucjonalne realizujemy w ciągu 1–3 dni roboczych.
Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura zostanie wysłana kilka godzin po tym, jak kurier odbierze od nas paczkę. Otrzymają Państwo maila zatytułowanego „Towar został wysłany. Faktura do zamówienia”.
Dodatkowe informacje
- Jesteśmy czynnym podatnikiem VAT.
- Faktury wystawia Trade Safe sp. z o.o., właściciel marki Craftec.
- Dane spółki:
Trade Safe sp. z o.o.
ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź
NIP: 7262684902, KRS: 0000892306
